Gympa eller höjdfinal....

Inget svårt val. Igår pratade i stort sett alla mina kollegor ihop sig om att gå på Friskis och Svettis utejympa ikväll. Det var slutet på en veckolång peppning och uppladdning för någon slags kollektiv träningsinsats bland dem. Jag byggde några sandslott i stället för att delta i diskussionen men blev såklart tillfrågad att följa med. Hade väl ingen riktig lust med det där men hade inte heller några goda skäl för att säga nej. Behöver ju konditionsträning och gratis jympa är väl okej. Har inget emot F&S heller.

Men idag löste sig problemet galant. Kl 18.10, dvs om 20 minuter, drar EM-finalen i höjdhopp herrar igång. Det går inte att missa. Jag tror på en spännnande tävling med inte mindre än två medaljchanser om allt går som det ska.

Imorgon kan de berätta om sin träningsvärk på jobbet men jag kommer vara nöjd med att ha sett höjdhoppet från bästa läktarplats i soffan.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Skumma kollegor du har, som väljer bort höjdhoppsfinalen...

2006-08-09 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback