6 juni

    Det här var intressant! Pierre har fattat vad jag är ute efter, Anton sätter sig emot som vanligt och MAttias är mest förvirrande. I min värld är inte måndagar automatiskt helgdagar så jag antar att annandag pingst 2005 inföll den 6 juni?! :-)


Anledningenn till att jag ställt frågan är att olika människor i min omgivning har hävdat att 6 juni inte var ledig dag förra året medan jag varit säker på att den var det. Ingen viktig fråga men jag vill veta om mitt minne helt gått åt skogen....

Ja, ja, det ordnar sig väl. Idag har jag poppat popcorn på trangiakök i skogen med en underbar utsikt över Mälaren!

Kommentarer
Postat av: Macke K

Enligt Wikipedia är 6 juni helgdag fr o m 2005.

Postat av: siv Bard

Du har så rätt så rätt. Jag fyller år den 6/6 så jag vet att jag var ledig 2005 på min födelsedag.
/Siv

2006-08-01 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback