modemet hittat!

I helgen fick jag en jättebra idé. Jag tyckte vi skulle tapetsera om i köket. Det gjorde vi. Jag fattar inte hur mycket grejer det ryms i vårt kök och då har vi ändå inte tömt skåpen.... Shit.

Detta innebar också att modemet kopplades ur och stuvades undan i ett hörn i ett annat rum i väntan på att telejacket åter skruvas upp på väggen. Fram på söndagskvällen insåg vi att tiden höll på att ta slut och att tapeterna behövde torka lite till innnan vi kunde skruva upp allt igen. Så vi gick och la oss i kaos. Men nu har jag röjt mig fram genom oredan och hittade där ett modem. I am back on the net.

Till sist kan jag meddela att jag har rätt svårt att nå mina 10000 steg om dan. Och lat som jag är på kvällen så konstaterar jag mest att jag inte lyckats idag heller utan att åtgärda..... Så min hälsa är nog på nedgång.

Bättre lycka i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback