hosta och vinterdäck

Så kan man sammanfatta den här dagen. Hostar som vanligt när jag blir förkyld så nu har jag väldigt hes röst. Men det är inget mer. Knasigt. Ska det bli mer förkylt eller is this it? Helgen får utvisa.

På grund av detta magmuskeltränande som hostan ger har jag tillbringat två dagar hemma istället för att jaga barn på jobbet. Det har resulterat i väldigt få steg. Igår var det ingen räkning, att gå mellan sängen och soffan och ibland en sväng till köket var inte ens värt att sätta på sig mätaren för. Idag ligger jag i skrivandets stund 1648 steg. En bit kvar till 10000 om man säger så....

De sista 600 stegen samlades ihop under min tur till däckverkstan för att hämta och montera våra nya vinterdäck. Så nu minsann, nu längtar vi efter snö och gärna lite småhalt! :-)


Kommentarer
Postat av: WAGNER

Men krya på dig!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback