oh yeah!

Imorgon kommer de! Barnen. Jag har hängt upp ballonger i klassrummet och gjort i ordning namnskyltar och tänkt ut vad jag ska säga till dem när de sitter där. Jag är redo.

Några frågor jag ställt mig inför den första skoldagen:
1. Kommer det komma föräldrar som ska sitta där och titta på när jag har upprop?
2. Kommer det dyka upp fler elever än vad som står på listan? Eller färre?
3. Kommer de förstå vad jag säger? De flesta har varit ganska eller väldigt kort tid i Sverige.
4. Kommer jag kunna sova nåt i natt eller är jag bara nervös?

Det bästa är att oavsett svar på ovanstående frågor så blir det riktigt riktigt roligt att äntligen köra igång!

Kommentarer
Postat av: Macke K

Det kommer gå tokbra. Det känner jag på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback