Fest på gång

Lite sova, lite fika, lite bok, lite packa i lådor, lite handla. Det blev en bra dag.

Nu har jag precis anmält mig till en fest. På Festen ska vi fira att kongressen är slut. Eller så var det att vi gjorde den så bra. Man kanske kan välja själv. I inbjudan utlovas dock att man ska få återuppleva populära inslag om man inte hann delta själv. Det hann inte jag. Det ska också bli återblickar för de som var så stressade att man inte han uppfatta vad som hände. Det var jag. Så under en lördagskväll i augusti kommer jag få vara med om Kongressen i Uppsala i en hyfsat komprimerad form.

Ni som var där och upplevde, vilka var de populära inslagen och vad kan jag vänta mig av kvällen tror ni?


Kommentarer
Postat av: Mattis

Det bästa av allt var den där tjejen som satt på nattkaféet och spelade på lördagskvällen. Perfekt stämning på sista kvällen. Bra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback