riktig skog?

Idag var en bra dag. Vi packade matsäck och tog cykeln till fältet för att spana rätt på bästa grillplatsen där. När vi går där över fältet och jag njuter av att vara utomhus och få lukta på naturen  säger David att det här är ju ingen riktig natur.

Vaddå, ingen riktig? För mig är öppna fält den allra härligaste typen av natur. Den påminner om hemma såklart. Men för en norrlänning uppvuxen i barrskog var det svårt att förstå..... Måste hänga lite mer i Skaraborg tror jag.

Dessutom hittade vi inte bara en grillplats utan också bästa tältplatsen. Får ser när det kan bli av!

Imorgon börjar två veckor egen ledighet! Lovely!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Pierre och jag har med jämna mellanrum samma dispyt. Gräs har man i trädgården tycker jag, P är uppvuxen på slätten... Heja David! :-)

2007-07-30 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback