längtar

ja, faktiskt. Jag är hemma och hostar lös lungorna varje gång jag ska prata. Inte optimalt läge för en lärare.... Så därför jobbar jag med tankearbete nu och det är ju bra det med. Men det tokiga är att jag längtar till jobbet. Jag ville faktiskt hellre åka dit i morse än att ligga kvar i sängen. Det var ju opraktiskt eftersom jag skulle sprida förkylningsvirus över mina medresenärer på tåget och klassrummet skulle bli en smittohärd. Men ändå,  det är ju en jättebra grej! Det betyder ju att jag faktiskt inte  känner mig klar med mitt pedagogiska projekt att få dessa barn att bli sprudlande svensktalare. Jag är så himla bra på mitt jobb.



Kommentarer
Postat av: wagner

Du funderar inte på att döpa om bloggen till Berners Bulle nu då?

2007-09-21 @ 11:29:57
Postat av: Camilla

Nä. Den ska fortfarande handla om många olika sorters bullar. Förra veckan bakade jag kanelbullar till exempel.

Postat av: Karin

Hejje!
Heja dig på på jobbet! Häng i fast det känns tungt emellanåt... Jag tänker på dig! Är också förkyld, krya på dig från Skultorp!
kram Karin
ps jag har anmält mig till en kurs i stresshantering nu, kanske kan ge dig några bra tips så småningom. Klappa lite på bebben från mig!
kram igen!

2007-09-26 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback