några kramar gör susen.

Idag var jag på min före detta arbetsplats och hälsade på. Efter den jobbiga dagen på jobbet igår behövde jag få lite uppmuntran. Och det får man verkligen när man kliver in på den där gården. Jag hann inte komma innanför grinden förrän jag hade sex barn i knät och runt mig.Frågor som varför har du inte varit här på länge och varför har du slutat ger en himla skjuts för humöret. Jag saknas uppenbarligen och shit vad skönt det känns att höra barnen säga det. Känns gott att ha tankat lite härliga kramar för en stund men jag skulle kunna ha stannat länge till. Jag hann inte leka så mycket! :-)  Det är ett härligt gäng både vuxna och barn och jag är glad att jag har kvar kontakten. 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja barn är verkligen härliga. Utan deras härliga spontaniet skulle man nog inte orka med jobbet på förskolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback