Dagens äventyr

Dagens äventyr har inte börjat än. Men ikväll ska jag göra nåt jag aldrig gjort förut. Jag ska paddla kajak. David och jag ska på prova-på-paddling. Jag menar, är man medlem i Friluftsfrämjandet måste man ju nån gång göra nåt friluftsigt!
Jag har aldrig paddlat förut och det är egentligen det bästa. För ingen kan förvänta sig att jag fixar det här. Jag kan göra fel hur mycket som helst och det värsta som kan hända är att jag trillar i eller flyter hejdlöst med strömmen bort från gruppen. Men här om kring är det väl aldrig långt till närmsta kollektivtrafiksstation. Det kommer bli kul, det är jag säker på. Och det kommer gå bra. Jag kommer också få gå iland och fika mina äggmackor som jag snart ska göra iordning! Och inatt kommer jag sova så gott så gott för att jag lärt mig nåt nytt idag!

Just ja, jag har ju tittat på Dragontrumpetarkåren vid slottet idag också. Det var också en ny upplevelse. Väldigt stela ansikten, väldigt glansiga hjälmar och väldigt många turister. Sommarstockholm.....


Kommentarer
Postat av: Macke K

Jag är inte hemma i helgen, men sen är jag hemma. Tror jag. Då kan vi paddla kajak och kandera jordgubbar. Välkommen! Och lycka till.

Postat av: Johanna

vad härligt, du är tillbaka på bloggen! har saknat dig.... hoppas att allt är bra min vän? så, vad blev det nu då, vart ska ni flytta, hittat nåt? stor kram!!!

2007-08-02 @ 20:48:03
Postat av: Karin

Tack för att vi hann träffas när du var i Skövde sist! Det var så mysigt och vi blev så mätta på Mangos... Det är riktigt roligt att läsa lite om ditt liv och dina tankar, kanske skulle starta en blogg ja me' Puss och kram från tant Karin

2007-08-05 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback