såld!

Lägenheten är såld. Igår blev det klart och papprena påskrivna. Eftersom jag inte äger nuvarande bostad har jag skrivit under på att jag tillåter min sambo att sälja lägenheten men för att övervaka lite var jag med på signeringscermonin.
Det var ju kul. Köparen var helt hysteriskt glad och ville att vi skulle flytta fort fort. Väldigt glad för att just ha spenderat dryga miljonen på 56 kvadratmeter i Jakan. Men men... Vi är också nöjda!

Och efter dagens resa t o r till Södertälje har behovet av en ny lägenhet söder om stan ökat betydligt! Tips mottages tacksamt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

lycka till med lagenhetsletandet, jag haller tummarna att ni hittar nagot snart! imorgon bar det ivag hemat for oss, maste horas snart, vill veta hur allt ar med camilla, jobb mm, mm. stor kram johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback