få ta lite plats ibland

Jag har just varit på Friskis. Det var ett jympapass som jag gått på flera gånger. Hon är peppande hon som leder det och det är schysst musik. Men det som är skönt är att man får ta lite plats. Svänga med armar och sträcka ut benen så långt man når. Det är skönt. Och då tänker jag som så, att är det så att jag i vanliga fall går omkring och liksom trycks ihop. Som om jag inte får eller törs ta plats. Troligen det senare.... Efter passen den här veckan känner jag verkligen att jag måste öva på att sträcka på mig. Synas lite mer. Jag tror jag mår bra av det. Undrar hur det ska gå till... En ny hatt kanske?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Camilla du som är så otroligt duktig, kreativ och framåt. Inte får du krypa ihop och inte våga ta plats. Jag hoppas du har lyckats träna under mellantiden annars får vi ta ett träningspass under kongressen.
Tjejer KAN fattas bara annat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback