Rappport från Caféet

Jag har varit på Öckerö på den vackra västkusten. En trevlig tillställning anordnad av trevliga människor som jag blir  så glad av att träffa! Att sätta upp tältet var ett projekt i sig. Nytt tält, och en blåst som gjorde att tältdukar flög och for iväg och försvårade arbetet en hel del! Det krävdes mig själv, David och en glad norrman och en trevlig familj för att få fason på bygget.

Berners bullar var anlitat för att förse nattcafeet med bakverk under denna Sommarfestival. Utbudet anpassades till viss del för att passa varje kvälls speciella tema.

Beverly Hills - självklart serveras Peach Pie på the Peach Pit.

Rederiet - svårt tema, det fick bli småkakor och fruktsallad.

Vänner - amerikanska Chocolate Chip cookies. Såklart.

Recept kommer.

Dessutom gjorde jag en gluten- och laktosfri Kardemummakaka som jag blev nöjd med och som det verkar som om gästerna också tyckte om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback